Іноземні мови
 


АНГЛІЙСЬКА МОВА
1 курс

ТЕМИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ

Тема 1
С.85, впр. № 1, 2
С.86, впр. № 4, 5
С.89, впр. № 10
С.90, впр. № 1-3

Тема 2
С.113, впр. № 1, 2, 4
С.114, впр. № 6
С.115, впр. № 8
С.117, впр. № 10
С.118, впр. № 2-6

Тема 3
С.122, впр. № 1, 2
С.123, впр. № 3, 4
С.127, впр. № 8, 9
С.128, впр. № 11

НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Н. Бонк. Учебник английского языка. Том І. – М, 1987
  2. Материалы кафедры.

АНГЛІЙСЬКА МОВА
ІІ курс

ТЕМИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ

Тема 1
С.148, впр. № 9, 11
С.149, впр. № 12

Тема 2
С.150, впр. № 13

Тема 3
С.7-10, впр. № 1, 2, 3
С.18, впр. № 30
С.25, впр. № 45

ОСНОВНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Н. Бонк. Учебник английского языка. Том І. – М, 1987
  2. Satinova V. Read and Speak about Britain and the British. – Минск, 1998
  3. Ощепкова В., Шустилова И. Britain in Brief. – Москва, 1993
  4. Материалы кафедры.

АНГЛІЙСЬКА МОВА
ІІІ курс

ТЕМИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ

Тема 1
С.80, впр. № 1, 2, 3, 4
С.92, впр. № 5, 7, 8
С.92-93, впр. № 6

Тема 2
С.77-79, впр. № 5-7
С.88-89, впр. № 5
С.79-82, впр. № 8-11

ОСНОВНА ЛІТЕРАТУРА

  1. Н. Бонк. Учебник английского языка. Том І. – М, 1987
  2. R. Murphy. Essential Grammar in Use, Cambridge University Press, 1996
  3. Н. Бонк. Учебник английского языка. Том І. СМ, 1987
  4. The Entermediate Modern English Course. Відеофільм. London – the heart of Britain.
  5. Learning English through Music. Бабаєвська Л.В. – Х., 2009
  6. Материалы кафедры.

ІТАЛІЙСЬКА МОВА

1 курс

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Граматика: Presente: studiare, vedere, sentire, capire. Спряжение нестандартных глаголов: fare, andare, dare, avere, essere, stare, sapere, venire, tradurre, udire, comporre. Предлоги. Притяжательные местоимения. Множественное число неопределенного артикля. Числительные. Возвратные глаголы

Теми для вивчення:

  1. Conservatorio di musica
  2. Famiglia
  3. Appartamento
  4. Lezione d’italiano
  5. Giornata dello studente
 
НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Пичугина Р.Н. Учебник итальянского язика для младших курсов вузов искусств. – М., 1987.

- 69 – es. 3, 4, 5
- 71 – es. 14;
- 77- es. 4, 6

  1. Розина В.П. Пособие по итальянскому язику. – Киев, 2009.

-79- es. 16, 17

  1. Кларин В.В. Учебное пособие по итальянскому языку для консерваторий. – М., 1976.

- 84- es. 6
- 85- es. 8, 11
- 90- es. 4, 5, 6
- 93- es. 15
- 101- es. 19
- 109- es. 13, 15

  1. Матеріали кафедри

ІТАЛІЙСЬКА МОВА

ІІ курс

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Граматика: Verbi impersonali. Passato prossimo. Imperfetto. Pronomi personali

Теми для вивчення:

  1. Рідне місто
  2. Україна
  3. Китай
  4. Навчання у ХДУМ
  5. Мій факультет
  6. У театрі
НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Пичугина Р.Н. Учебник итальянского язика. – М., 1987.
  2. Кару лин Ю.А., Черданцева Т.З. Самоучитель итальянского языка. – М., 2000.
  3. Грейзбард Л.И. Corso d’italiano. – M.,1974.
  4. Роздатковий матеріал.

ІТАЛІЙСЬКА МОВА

ІІІ курс

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Граматика: Інфінітив. Інфінітивні конструкції. Дієприкметник. Дієприкметникові звороти. Герундій. Герундіальні комплекси

Теми для вивчення:

  1. Adelina Patti
  2. Francesco Tamagno
  3. Antonio Cotogni
  4. Maria Callas
  5. Soprani contemporanei
  6. Mario Lanza
  7. Tito Gobbi
  8. Мій улюблений співак
НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Музыка театр живопись книга для чтения. –  М.,1987.
  2. Пичугина Р.Н. Учебник итальянского язика для старших курсов вузов искусств. – М., 1984.
  3. Роздатковий матеріал

ІТАЛІЙСЬКА МОВА

ІІІ курс

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Граматика: Інфінітив. Інфінітивні конструкції. Дієприкметник. Дієприкметникові звороти. Герундій. Герундіальні комплекси

Теми для вивчення:

  1. Adelina Patti
  2. Francesco Tamagno
  3. Antonio Cotogni
  4. Maria Callas
  5. Soprani contemporanei
  6. Mario Lanza
  7. Tito Gobbi
  8. Мій улюблений співак
НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Музыка, театр, живопись. Книга для чтения. – М.,1987.
  2. Пичугина Р.Н.Учебник итальянского язика для старших курсов вузов искусств. – М., 1984.
  3. Роздатковий матеріал.

НІМЕЦЬКА МОВА
1 курс
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Граматика: Утворення множини іменників. Відмінювання іменників у множині. Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників

Теми для вивчення:

  1. Мій університет: історія та сьогодення
  2. Презентація факультету та майбутня професія
  3. Студентське життя
  4. Роль іноземних мов в житті людини
НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Овчинникова А.В., Овчинников А.Ф.. 500 упражниниц по грамматике неметкого язика (с грамматическим справочником). Изд. 2-е, исправлен. М.: Иностранный язик, 2000. – 320с.
  2. Dreyer H., Schmitt R. Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. –– Deutschland: Max Hueber Verlag, 2008. –359 S.
  3. Тагиль И.П. Грамматика немецкого языка. – СПб.: КАРО, 2003. –392 с.
  4. Паремская Д.А. Немецкая граматика. – Мн.: Выш.шк., 2000. – 350 с.
  5. Нарустранг Е.В. Практическая грамматика немецкого языка: Учебное пособие. – СПб.: Лениздат; Издательство „Союз“, 2001. – 368 с.
  6. Матеріали кафедри

НІМЕЦЬКА МОВА
ІІ курс
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Граматика: Пасивний стан: Plusquamperfek, Perfekt, Präteritum, Präsens, Futurum I, Zustandpassiv

Теми для вивчення:

  1. Німецькомовні країни
  2. Німеччина: Загальна інформація
  3. Німеччина: Символи
  4. Німеччина: Конституційні органи влади
  5. Німеччина: Федеративні землі
  6. Німеччина: Міста Німеччини
ОСНОВНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Кудіна О.Ф. Країни де говорять німецькою мовою: Навч. посібник з лінгвокраїнознавства. – Вінниця: Нова книга, 2002. – 344 с.
  2. Євгененко Д.А., Кучинський Б.В., Білоус О.М., Воронкова Н.Р. ,,Лінгвокраїнознавство“ німецькомовних країн: Посібник для студентів вищих закладів освітита середніх навчальних закладів з поглибленим вивченням німецької мови. – Вінниця: Нова книга, 2008. – 416 с.
  3. Камянова Т. DEUTSCH. Практический курс неметкого язика. – М.: „Славянский дом книги“, 2001. – 384с.
  4. Овчинникова А.В., Овчинников А.Ф.. 500 упражниниц по грамматике неметкого язика (с грамматическим справочником). Изд. 2-е, исправлен. М.: Иностранный язик, 2000. – 320с.
  5. Паремская Д.А. Немецкая граматика. – Мн.: Выш.шк., 2000. – 350 с.
  6. Тагиль И.П. Грамматика немецкого языка. – СПб.: КАРО, 2003. –392 с.
  7. H. Dreyer, R. Schmitt Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. –– Deutschland: Max Hueber Verlag, 2008. –359 S.
  8. Тагиль И.П. Грамматика немецкого язика в упражнениях. – СПб.: КАРО, 2003. –240 с.
  9. Матеріали кафедри

НІМЕЦЬКА МОВА

ІІІ курс

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Граматика: Повторення: Пасивний стан (Passiv, Zustandspassiv). Іменник: артикль, визначення роду іменників за значенням та визначення роду іменників за формою. Утворення множини іменників. Відмінювання іменників у множині.

Теми для вивчення:

  1. Театральне  мистецтво України.
  2. Театральне мистецтво Німеччини.
  3. Театральне мистецтво німецькомовних країн.
  4. Національні та міжнародні кіноконкурси та кінофестивалі.
НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Кудіна О.Ф. Країни де говорять німецькою мовою: Навч. посібник з лінгвокраїнознавства. – Вінниця: Нова книга, 2002. – 344 с.
  2. Євгененко Д.А., Кучинський Б.В., Білоус О.М., Воронкова Н.Р. ,,Лінгвокраїнознавство“ німецькомовних країн: Посібник для студентів вищих закладів освітита середніх навчальних закладів з
  3. поглибленим вивченням німецької мови. – Вінниця: Нова книга, 2008. – 416 с.
  4. Тагиль И.П. Немецкий язик. Тематический справочник. –СПб.: КАРО. 2003. –256с.
  5. Матеріали кафедри

НІМЕЦЬКА МОВА

ІІІ курс

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Граматика: Повторення: Пасивний стан (Passiv, Zustandspassiv). Іменник: артикль, визначення роду іменників за значенням та визначення роду іменників за формою. Утворення множини іменників. Відмінювання іменників у множині.

Теми для вивчення:

  1. Музичне мистецтво України
  2. Музичне мистецтво Великої Британії
  3. Музичне мистецтво Америки
  4. Національні та міжнародні конкурси та фестивалі
НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Кудіна О.Ф. Країни де говорять німецькою мовою: Навч. посібник з лінгвокраїнознавства. – Вінниця: Нова книга, 2002. – 344 с.
  2. Євгененко Д.А., Кучинський Б.В., Білоус О.М., Воронкова Н.Р. ,,Лінгвокраїнознавство“ німецькомовних країн: Посібник для студентів вищих закладів освітита середніх навчальних закладів з
  3. поглибленим вивченням німецької мови. – Вінниця: Нова книга, 2008. – 416 с.
  4. Тагиль И.П. Немецкий язик. Тематический справочник. –СПб.: КАРО. 2003. –256с.
  5. Матеріали кафедри

РУССКИЙ ЯЗЫК
І курс
ТЕМАТИЧЕСКИЙ ПЛАН

Грамматика: Выражение субъективно-предикативных отношений в простом предложении. Виды глагола (употребление глаголов НСВ и СВ).

Упражнения: С.204-209, упр. № 6-24 // Хавронина С.А., Широченская А.А. Русский язык в упражнениях. – М.: Рус. яз, 2005. – 284 с.

Темы для изучения:

  1. Об искусстве.
  2. Музыка как вид искусства.
  3. Что такое музыкознание?
  4. История развития музыки.
  5. Музыкальная система, звукоряд.
  6. М.Глинка – гордость русской музыки.
УЧЕБНАЯ ЛИТЕРАТУРА
  1. Кухаревич Н.Е., Будильцева Н.Б., Киселева Н.И. Я читаю и говорю по-русски. Средний этап. – М: Рус. Яз, 2004 – 300 с.
  2. Хавронина С.А. Говорите по-русски. – М.: Рус. яз, 2006 – 316 с.
  3. Глазунова О.И. Грамматика русского языка в упражнениях и комментариях. Морфология. – СПб.: Златоуст, 2003. – 424 с.
  4. Новикова Н.С., Щербакова О.М. Синяя звезда. Рассказы и сказки русских и зарубежных писателей с заданиями и упражнениями (для иностранцев, изучающих русский язык). Учебное пособие. – М.: Флинта. Наука, 1998. – 256 с.
  5. Гусарчук А.А., Клочко Т.В., Левицкая Я.Г., Матвеева О.И. Читаем по русски. – Х., 2005,– 195с.
  6. Материалы кафедры.

 

РУССКИЙ ЯЗЫК

ІІ курс

ТЕМАТИЧЕСКИЙ ПЛАН

Грамматика: Образование и употребление полных действительных и страдательных причастий. Образование и употребление кратких
страдательных причастий.

Упражнения: С.236-245, упр. № 7-26 // Хавронина С.А., Широченская А.А. Русский язык в упражнениях. – М.: Рус. яз, 2005. – 284 с.

Темы для изучения:

  1. Музыкальный строй. Энгармонизм звуков.
  2. Музыкальный алфавит.
  3. Нотное письмо. Нотный стан.
  4. Ключи.
  5. «Добрый гений» (о жизни и творчестве П.И. Чайковского).
УЧЕБНАЯ ЛИТЕРАТУРА
  1. Хавронина С.А. Говорите по-русски. – М.: Рус. Яз, 2006. – 316 с.
  1. Глазунова О.И. Грамматика русского языка в упражнениях и комментариях. Морфология. – СПб.: Златоуст, 2003. – 424 с.
  2. Гусарчук А.А., Клочко Т.В., Левицкая Я.Г., Матвеева О.И. Читаем по- русски. – Х., 2005, – 195с.
  3. Программа-справочник по русскому языку как иностранному. С комментарием на китайском языке. – М.: РУДН, 2005.– 289с.
  4. Кузнецов А.Л. Консевникова М.Н., Дмитрова И.И., Перелюбская О.С. Из истории русской культуры. – М., 2007. – 109с.
  1. Материалы кафедры.

РУССКИЙ ЯЗЫК

ІІ1 курс

ТЕМАТИЧЕСКИЙ ПЛАН

Грамматика. Выражение временных отношений в простом и сложном предложении. Деепричастие.

Упражнения: С.249-253, упр. № 1-18 // Хавронина С.А., Широченская А.А. Русский язык в упражнениях. – М.: Рус. яз, 2005. – 284 с.

Темы для изучения:

  1. Музыкальные знаки и паузы.
  2. Запись музыки. Аббревиатуры.
  3. Ритм, темп, тембр.
  4. Интонация, мелодия, лад, гармония.
УЧЕБНАЯ ЛИТЕРАТУРА
  1. Глазунова О.И. Грамматика русского языка в упражнениях и комментариях. Морфология. – СПб.: Златоуст, 2003. – 424 с.
  2. Гусарчук А.А., Клочко Т.В., Левицкая Я.Г., Матвеева О.И. Читаем по- русски. – Х., 2005, – 195с.
  3. Кухаревич Н.Е., Будильцева Н.Б., Киселева Н.И. Я читаю и говорю по-русски. Средний этап. – М: Рус. Яз, 2004 – 300 с.
  4. Хавронина С.А., Широченская А.А. Русский язык в упражнениях. – М.: Рус. яз, 2005 – 284 с.
  5. Хавронина С.А. Говорите по-русски. М.: Рус. яз., 2006. – 316 с.
  6. Домрина Е.Н. Беседы о музыке. – Л, 1982. – 79с.
  7. Царева Н.Ю. Продолжаем изучать русский – М.: Рус. яз., 2003 – 260 с.
  8. Крюкова Л.С. Русский язык как иностранный: Синтаксис простого и сложного предложения. – М., 2004. – 464с.
  9. Власова Н.С. Мы читаем и говорим о русских композиторах. – М., 1995.
  10. Овсиенко Ю.Г. Русский язик: Учебник. Книга 2. Средний этап. – М.: Русс. Яз., 2005. –248с.
  11. Материалы кафедры.



РУССКИЙ ЯЗЫК

ІУ курс

ТЕМАТИЧЕСКИЙ ПЛАН

Грамматика: Выражение уступительных отношений в простом и сложном предложении. Деепричастие и деепричастный оборот. Языковые средства оформляющие реферат.

Упражнения: С.249-253, упр. № 1-18 // Хавронина С.А., Широченская А.А. Русский язык в упражнениях. – М.: Рус. яз, 2005 – 284 с.

Темы для изучения:

  1. «Могучая кучка».
  2. Лад в музыке.
  3. Оркестры.
  4. Опера.
  5. Симфония.
 
УЧЕБНАЯ ЛИТЕРАТУРА
  1. Царева Н.Ю. Продолжаем изучать русский – М.: Рус. яз., 2003 – 260 с.
  2. Крюкова Л.С. Русский язык как иностранный: Синтаксис простого и сложного предложения. – М., 2004. – 464с.
  3. Домрина Е.Н. Беседы о музыке. – Л, 1982 – 79 с.
  4. Свердлов Л.А. Пособие по чтению для студентов-инострацев творческих вузов. – М.: Рус. яз., 1985.
  5. Власова Н.С. Мы читаем и говорим о русских композиторах. – М., 1995.
  6. Колесова Д.В., Харитонов А.А. Золотое перо. – Спб.: Златоуст,2003. – 96с.
  7. Овсиенко Ю.Г. Русский язик: Учебник. Книга 2. Средний этап. – М.: Русс. Яз., 2005. – 248с.

ФРАНЦУЗЬКА МОВА

1 курс

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Граматика: Іменник (однина, множина). Артикль. Кількісні числівники. Особові займенники. Відмінювання дієслів (1 та 3 групи).

Теми для вивчення:

  1. Презентація студента.
  2. Моя сім’я
  3. Моя біографія
  4. Біографія видатної людини
  5. Студентське життя
  6. Дозвілля, хобі
НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Langenscheidt. Самоучитель французского языка. Практический курс.  – К.: „Методика“, 2003.
  2. Parlez-vou français / За ред. І. Ключковської. – Львів: БаК, 2001.
  3. Попова И. Н., Казакова Ж.А.. Ученик для 1 курса институтов иностранных язиков. – М.: „Высшая школа“, 1991.
  4. Витренко Н.Л., Самохотская И.С.. Le Français. Учебник французского язика для неязыкового вузов, – М.: „ Высшая школа“, 1987.
  5. Матеріали кафедри.



ФРАНЦУЗЬКА МОВА

ІІ курс

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Граматика: Безособові дієслова. Пасивний стан. Простий минулий час. Узгодження часів.

Теми для вивчення:

  1. Україна географія
  2. Україна: економіка політика
  3. Україна: коротка історія
  4. Україна: державний устрій
  5. Україна: наука і культура
  6. Освіта в Україні
  7. Свята в Україні
НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Langenscheidt. Самоучитель французского язика. Практический курс.  – К.: „Методика“, 2003.
  2. Ключковська І. чи розмовляэте ви французькою.– Львів: БаК, 2001
  3. Кроль М.И. Французский язик: Практический курс. – М.: Гуманит. Узд.Центр ВЛАДОС, 2001
  4. Матеріали кафедри.



ФРАНЦУЗЬКА МОВА

ІІІ курс

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Граматика. Утворення дієприслівників, Теперішній час умовного способу. Відносні займенники в складних реченнях

Теми для вивчення:

  1. Театральне мистецтво Франції.
  2. Театральне мистецтво Франції.

Кіномистецтво Франції.

  1. Національні та міжнародні кіноконкурси та кінофестивалі.
НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
  1. Сабанеева М.К.. Искусство (театр, кино, живопись, музыка). Пособие для студентов педагогических вузов. – Л.: „Просвещение“, 1964.
  2. Материалы кафедры.